Nasz zespół

W naszym przedszkolu pracuje wykwalifikowana kadra:

Dyrektorzy

Dyrektor/manager Przedszkola Niepublicznego “Leśna Kraina”

mgr Anna Jagodzińska – Szymczak – Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad dziesięciu lat z wielką pasją i zaangażowaniem prowadzi Przedszkole Niepubliczne “Leśna Kraina”. Wraz ze swoją kadrą wielką troską otacza wszystkie przedszkolaki, zapewniając im opiekę oraz bezpieczeństwo. W swojej pracy kieruje się mottem Janusza Korczaka:

“Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz, jeśli nie wie – wytłumacz, jeśli nie może – pomóż.”

Dyrektor ds. Nadzoru pedagogicznego

mgr Barbara Michalak – nauczyciel dyplomowany z 25 letnim stażem pracy w przedszkolu

Posiada kwalifikacje i wyróżnienia w pracy z dziećmi w zakresie:

  • Pracy dydaktyczno-wychowawczej
  • Pracy opiekuńczej
  • Posiada wyróżniającą ocenę pracy.
  • Pięciokrotnie otrzymała tytuł dyrektora placówki oraz nagrodę Prezydenta Miasta Siedlec
  • Laureatka Komisji Edukacji Narodowej – otrzymała medal KEN;
  • Autorka kilku programów i publikacji m.in.”Z ekologią na co dzień”, ”Podlasie -moja mała Ojczyzna”, „Polubić przedszkole”

Nauczyciele

 Pani Angelika – nauczyciel wychowania przedszkolnego, wychowawca gr. Jagódki.

Jestem nauczycielem kontraktowym. Ukończyłam studia na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Jest uczestnikiem licznych kursów i szkoleń m.in:

  • Odmienna metoda nauki czytania wg koncepcji Ireny Majchrzak;
  • Aktywne słuchanie muzyki wg Batti Strauss
  • Terapia Ręki I i II stopnia
  • Praca z dzićmi autystycznymi w edukacji szkolnej i przedszkolnej;
  • Zabawy w kodowanie
  • Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej

Pani Edyta – Studentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem osobą otwartą, wyrozumiałą i odpowiedzialną. Praca z dzieckiem daje mi dużo satysfakcji i zadowolenia.  Staram się wspierać swoich wychowanków w ich rozwoju oraz robię wszystko, aby czuły się docenione. Najważniejsze w pracy z dziećmi jest dla mnie zbudowanie ciepłej i pozytywnej relacji, atmosfery bezpieczeństwa, zaufania i zrozumienia, która sprzyja nabywaniu i rozwijaniu nowych umiejętności, a także indywidualne podejście do każdego z moich wyjątkowych podopiecznych. Cieszę się z każdego sukcesu dziecka.

,, Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy”- Janusz Korczak.

Pani Oliwia – Studentka psychologii z zakresu rozwoju dzieci i młodzieży na międzynarodowej uczelni AEH w Warszawie.  W swojej pracy stawiam na indywidualne podejście do dzieci oraz ich potrzeb. Poprzez bliską więź z dzieckiem staram się pobudzać w nim potencjał do bycia kreatywnym na każdej mozliwej płaszczyźnie życia. W codziennej pracy staram się czerpać radość i energię z każdego uśmiechu, ponieważ to najpiękniejsze co może dać mi dziecko. W swoim życiu zawodowym oraz prywatnym stawiam na rozwój. Ukończyłam liczne kursy oraz szkolenia, których treści stosuję w codziennej pracy m.in. :

  • terapia ręki I i II stopnia
  • arteterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą
  • sensoplastyka
  • metody terapii pedagogicznej
  • bajkoterapia i wizualizacja
  • psychologia dziecka
  • odimiennna Metoda Nauki Czytania wg. koncepcji Ireny Majchrzak

Pani Justyna – wychowawca gr. Poziomki

Pomoce nauczyciela:

Pani Marta – Studiuję pedagogikę o specjalności wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna w Społecznej Akademii Nauk. Wspieram wychowawcę w codziennej opiece nad dziećmi, zapewniając im poczucie bezpieczeństwa, szacunku i zrozumienia oraz możliwości rozwoju w spokojnej i życzliwej atmosferze.

W bezpośredniej relacji z dzieckiem kieruję się jego indywidualnymi potrzebami, tak by wspierać je w sposób dostosowany do jego możliwości oraz motywować do podejmowania wszelkich wysiłków. Za najbardziej efektywne metody wychowawcze uważam: podążanie za zainteresowaniami wychowanka, danie mu przestrzeni do nabywania własnych doświadczeń i poznawania otoczenia w sposób dla niego bezpieczny. Ważne jest dla mnie racjonalne wyjaśniane i uświadamianie w codziennych sytuacjach, tak by dziecko nabierało umiejętności przydatnych w późniejszych etapach swojego życia, takich jak zdolność do samodzielnego i kreatywnego myślenia, rozsądnego podejmowania decyzji oraz realizowania swoich potrzeb przy jednoczesnym poszanowaniu innych ludzi.

 

Pani Sylwia – pomoc nauczyciela w gr. Jagódki

Jestem osobą empatyczną, cierpliwą i odpowiedzialną, a praca z dziećmi daje mi dużo radości i satysfakcji.

Najważniejszym jest dla mnie zapewnienie dziecku bezpiecznej i ciepłej atmosfery oraz budowanie relacji opartej na wzajemnym szacunku, zrozumieniu i zaufaniu. W swojej pracy kieruje się dobrem dziecka i jego indywidualnymi potrzebami. 

Ciesze się, że każdego dnia mogę towarzyszyć dzieciom w ich rozwoju i odkrywaniu świata

Pani Olga – pomoc nauczyciela w gr. Jeżyki

 

 

Lektor Języka angielskiego:

mgr Agnieszka Filipkowska – Jestem magistrem filologii polskiej KUL i absolwentką studiów podyplomowych UW w zakresie przygotowania pedagogicznego do nauczania języka angielskiego. Od kilku lat prowadzę zajęcia językowe w przedszkolach i żłobkach. Współpracuję z wydawnictwem edukacyjnym WSiP przy tworzeniu polskich i angielskich tekstów do podręczników dla najmłodszych oraz z czasopismem dla nauczycieli języka angielskiego Get Creative.

Na moich zajęciach nie może zabraknąć gitary (lub ukulele), śpiewu, ruchu, tablicy filcowej i kolorowych rekwizytów. Mocno wierzę, że na naukę języka nigdy nie jest za wcześnie.

Psycholog:

mgr Katarzyna Florczuk – psycholog dziecięcy

Ukończyłam Wydział Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizacja: psychologia kliniczna dziecka, a także liczne kursy i szkolenia z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci. Prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe, których celem jest towarzyszenie dzieciom w rozwijaniu ich naturalnego potencjału, budowanie poczucia własnej wartości oraz wspieranie ich autonomii i samodzielności. W swojej pracy wykorzystuję elementy niedyrektywnej terapii zabawowej, terapii integracji sensorycznej oraz bajkoterapii.

Gimnastyka korekcyjna, Integracja Sensoryczna:

mgr Małgorzata Majkowska – Terapeuta, pedagog. Moje motto zawodowe brzmi: „Mózg ucznia to miejsce pracy nauczyciela”. Podczas pracy z Dziećmi wykorzystuje innowacyjne metody stymulujące rozwój psychoruchowy. Praca z Dziećmi motywuje mnie do poszerzania swoich kwalifikacji. Największą satysfakcję daje mi radość oraz zaufanie Dzieci.

Logopeda:

mgr Magdalena Szarecka – Perwińska

Z wykształcenia jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyłam studia licencjackie oraz magisterskie na kierunku logopedia oraz licencjackie – oligofrenopedagogika (pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie). 

,,Dziecku zajęcia powinny się podobać!’’-to hasło przewodnie mojej pracy. Poprzez urozmaicone gry, ćwiczenia, pomoce edukacyjne, teatrzyki , materiały, oraz wprowadzanie do terapii elementów ruchowych, staram się doprowadzić do tego, aby Maluchy rozwijały swoją mowę nie z przymusu, a z chęci. 

Rytmika:

mgr Aleksandra Seliwiak  – prywatnie szczęśliwą żona i mama Stefanka.

Z wykształcenia magister sztuki – muzyk instrumentalista – specjalność gra na altówce. Dodatkowo ukończyłam Zarządzanie Dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury na SWPS. 

Na przestrzeni 5 lat swoją pasję zajęć umuzykalniających z dziećmi rozwijałam w ponad 20 placówkach. Obecnie jestem nauczycielem rytmiki w 9 przedszkolach oraz altowiolistką w trio Mamofonia.

TRWA REKRUTACJA NA ROK SZKOLNY 2024/2025!

X