Godzina |
Rodzaj działalności |
Czas trwania |
Symbol działań |
7.00-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań lub dowolnie wybraną zabawką (klocki, lalki, samochody, gry i inne) |
60 min |
ZS |
8.00-8.15 |
Praca indywidualna i w małych zespołach. Zabawy kompensacyjno-stymulacyjne. Rozwijanie uzdolnień |
15 min |
Inne |
8.15-8.25 |
Zabawa ruchowa z różnymi el. Ruchu |
10 min |
ZD |
8.25-8.35 |
Czynności higieniczne i porządkowe. Przegotowanie do śniadania |
10 min |
inne |
8.35-8.50 |
śniadanie |
15 min |
inne |
8.50-9.00 |
Czynności organizacyjno- porządkowe, przygotowanie do zajęć przy udziale dzieci |
10 min |
inne |
9.00-10.00 |
Zajęcia dydaktyczne, realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego. Zabawa ruchowa z różnorodnymi elementami ruchu. |
60 min |
ZD |
|
|
|
|
10.20-12.00 |
Pobyt w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, itp. |
100 min |
PNP |
12.00-12.15 |
Czynności higieniczne i porządkowe. Przygotowanie do obiadu |
15 min |
inne |
12.15-12.45 |
Obiad |
30 min |
inne |
12.45-14.15 |
Leżakowanie. Zabawy relaksacyjne, słuchanie i czytanie bajek |
90 min |
Inne PNP |
14.15-14.45 |
Czynności higieniczne i porządkowe. Przygotowanie do podwieczorku |
30 min |
inne |
14.40-15.00 |
Podwieczorek |
25 min |
inne |
15.10-15.20 |
Zabawa ruchowa z różnorodnymi elementami ruchu |
10 min |
ZD |
15.20-16.25 |
Spacery, zabawy w ogrodzie |
65 min |
PNP |
16.25-18.00 |
Zabawy utrwalające umiejętności. Wspomaganie i praca z dzieckiem zdolnym. Zabawy z inicjatywy dzieci w kącikach zainteresowań i dowolnie wybraną zabawką. |
95 min |
ZS |
Legenda |
ZS – zabawa swobodna ZD – zajęcia dydaktyczne PNP – pobyt na powietrzu Inne – pozostały czas do dyspozycji nauczyciela |