Priorytety pracy przedszkola:
1. Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia oraz wsparcia psychologiczno – pedagogicznego wszystkim uczniom z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych.
2. Wykorzystanie w procesach edukacyjnych narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia na odległość. (bezpieczne i efektywne korzystanie z technologii cyfrowych)
3. Działania wychowawcze szkoły. Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych.
Spodziewane efekty:
Nauczyciele:
rozwijają kompetencje kluczowe dzieci oraz
wspomagają rodziców w nabywaniu przez dzieci umiejętności społecznych.
Zapewniają wysoką jakości kształcenia oraz wsparcie psychologiczno – pedagogicznego wszystkim dzieciom z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych.
Dzieci:
Aktywnie i chętnie uczestniczą w zajęciach zarówno na terenie przedszkola, jak i podczas kształcenia na odległość.
Są samodzielne i dbają o bezpieczeństwo własne i innych. Potrafią radzić sobie w sytuacjach trudnych.